ТИПОЛОГІЯ РЕКЛАМНОГО ПЕРСОНАЖУ

Горда Л.О.
студентка
Національного університету харчових технологій
Соломянюк Н.М.
доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу
Національного університету харчових технологій

Стаття присвячена актуальним питанням створення та використання рекламного персонажу як частини фірмового стилю компанії. Проаналізовано вимоги та приклади їх виконання для рекламних персонажів «Живчик», «Мilka», «Растішка». Проведено класифікацію рекламних персонажів на прикладі світових та українських рекламних персонажів.
Ключові слова: рекламний персонаж, корпоративний герой, життєвий цикл товару.

Горда Л.О., Соломянюк Н.Н. ТИПОЛОГИЯ РЕКЛАМНОГО ПЕРСОНАЖА
Статья посвящена актуальным вопросам создания и использования рекламного персонажа как части фирменного стиля компании. Проанализированы требования и примеры их исполнения для рекламных персонажей «Живчик», «Мilka», «Растішка». Проведена классификация рекламных персонажей на примере мировых и украинских рекламных персонажей.
Ключевые слова: рекламный персонаж, корпоративный герой, жизненный цикл товара.

Gorda L.O., Solomianiuk N.M. TYPOLOGY OF ADVERTISING SURVEY
The article is sanctified to the pressing questions of creation and use advertisement to the personage as parts of company’s brandname style. Requirements and examples of their implementation are analysed in relation to advertisement to the personage of advertisement personages "Живчик", "Мilka", "Растішка". Classification of advertisement personages is conducted on the example of world and Ukrainian advertisement personages.
Keywords: advertisement personage, corporate hero, life cycle of commodity.

Завантажити статтю (pdf)