УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ МОДИ

Бондаренко С.М.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри менеджменту
Київського національного університету технологій та дизайну
Палагін Ю.О.
студентка
Київського національного університету технологій та дизайну
Бондаренко Б.С.
студент
Київського національного університету технологій та дизайну

У статті розглянуто питання удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства в сфері індустрії моди. Розглянуто етапи формування товарного асортименту магазину одягу. Запропоновано проведення рангового аналізу асортименту. Дано рекомендації для удосконалення асортиментної політики магазину одягу.
Ключові слова: асортиментна політика, асортимент, індустрія моди, фешин продукт, ранговий аналіз асортименту.

Бондаренко С.М., Палагин Ю.О., Бондаренко Б.С. УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ АССОРТИМЕНТНОЙ
ПОЛИТИКИ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ В СФЕРЕ МОДЫ

В статье рассмотрены вопросы усовершенствования ассортиментной политики торгового предприятия в сфере индустрии моды. Рассмотрены этапы формирования товарного ассортимента магазина одежды. Предложено проведение рангового анализа ассортимента. Даны рекомендации по совершенствованию ассортиментной политики магазина одежды.
Ключевые слова: ассортиментная политика, ассортимент, индустрия моды, фешин продукт, ранговый анализ ассортимента.

Bondarenko S.M., Palahin Y.O., Bondarenko B.S. IMPROVEMENT OF THE ASSORTMENT POLICY OF THE
TRADE ENTERPRISE IN THE FIELD OF FASHION

The article deals with the issues of improvement of the assortment policy of a trade enterprise in the field of fashion industry. The stages of formation of the product range of the clothing store are considered. It is proposed to carry out rank analysis of assortment. Recommendations for improving the assortment policy of the clothing store are given.
Keywords: assortment policy, assortment, fashion industry, fashin product, rank analysis of assortment.

Завантажити статтю (pdf)