АНАЛІЗ ДІЛОВОЇ КУЛЬТУРИ НІМЕЧЧИНИ НА ОСНОВІ КРИТЕРІЇВ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ДІЛОВИХ КУЛЬТУР

Дуна Н.Г.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри міжнародної економіки та світового господарства
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Черномаз П.О.
кандидат географічних наук,
доцент кафедри міжнародних економічних відносин
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Кухар Е.І.
студентка
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

У статті визначено ключову роль національних особливостей для ведення міжнародного бізнесу. Розглянуто поняття та структуру ділової культури. Детально проаналізовано класифікації ділових культур Р. Льюїса, К. Клакхона, Ф. Клакхона і Ф. Стродбека, Г. Хофстеде, Е. Холла, Ф. Тромпенаарса та В. Зябрикова. Проаналізовано ділову культуру Німеччини та з’ясовано особливості ведення бізнесу та ділового спілкування в цій країні. Виявлено характерні риси німецької ділової культури.
Ключові слова: ділова культура, ділове спілкування, крос-культурні дослідження, міжнародний бізнес, національні особливості, Німеччина.

Дуна Н.Г., Черномаз П.А., Кухарь Э.И. АНАЛИЗ ДЕЛОВОЙ КУЛЬТУРЫ ГЕРМАНИИ НА ОСНОВЕ КРИТЕРИЕВ
СИСТЕМАТИЗАЦИИ ДЕЛОВЫХ КУЛЬТУР

В статье определена ключевая роль национальных особенностей для ведения международного бизнеса. Рассмотрены понятие и структура деловой культуры. Детально проанализированы классификации деловых культур Р. Льюиса, К. Клакхона, Ф. Клакхона и Ф. Стродбека, Г. Хофстеде, Э. Холла, Ф. Тромпенаарса и В. Зябрикова. Проанализирована деловая культура Германии и выяснены особенности ведения бизнеса и делового общения в этой стране. Выявлены характерные черты немецкой деловой культуры.
Ключевые слова: деловая культура, деловое общение, кросс-культурные исследования, международный бизнес, национальные особенности, Германия.

Duna N.G., Chernomaz P.O., Kukhar E.I. ANALYSIS OF BUSINESS CULTURE IN GERMANY ON THE BASIS OF CRITERIA
FOR BUSINESS CULTURES SYSTEMATIZATION

The article defines the key role of national peculiarities for international business. The concept and structure of business culture are considered. The classifications of business cultures by R. Lewis, K. Kluckhohn, F. Kluckhohn and F. Strodbeck, G. Hofstede, E. Hall, F. Trompenaars and V. Zyabrykov are analyzed in detail. The German business culture is analyzed and the peculiarities of doing business and business communication in this country are explained. The characteristic features of German business culture are revealed.
Keywords: business culture, business communication, cross-cultural research, international business, national characteristics, Germany.

Завантажити статтю (pdf)