ОБОСНОВАНИЕ ФАКТОРОВ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА ТУРИСТИЧЕСКОЙ ФИРМЫ

Федорова В.А.
кандидат экономических наук,
Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет

Обоснованы факторы формирования имиджа туристической фирмы в сознании клиента на двух уровнях: уровне фирмы и уровне туристических услуг. На уровне фирмы факторы формирования имиджа выделены по способу его восприятия клиентами (осязаемые и когнитивные). На уровне услуги факторы формирования имиджа, выделенные по способу его восприятия клиентами (осязаемые и когнитивные), сгруппированы по элементам комплекса маркетинга «7Р».
Ключевые слова: имидж туристической фирмы, факторы формирования имиджа, клиент, способ восприятия имиджа, элементы комплекса маркетинга «7Р».

Федорова В.О. ОБҐРУНТУВАННЯ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
Обґрунтовано фактори формування іміджу туристичної фірми у свідомості клієнта на двох рівнях: рівні фірми та рівні туристичних послуг. На рівні фірми фактори формування іміджу виділено за способом його сприйняття клієнтами (відчутні та когнітивні). На рівні послуги фактори формування іміджу, що виділені за способом його сприйняття клієнтом (відчутні та когнітивні), згруповані за елементами комплексу маркетингу «7Р».
Ключові слова: імідж туристичної фірми, фактори формування іміджу, клієнт, спосіб сприйняття іміджу, елементи комплексу маркетингу «7Р».

Fedorova V.O. JUSTIFICATION OF IMAGE FORMING FACTORS OF TRAVEL COMPANY
The image forming factors of the travel company in the client’s mind are justified on two levels: the company level and the services level. At the company level the image forming factors are allocated by the process of its perception by clients (tangible and cognitive). In turn, at the level of service factors of image formation, marked by the process of its perception by clients (tangible and cognitive), grouped according to elements of the marketing mix «7P».
Key words: travel company’s image, the image forming factors, client, perception way of the image, the elements of the marketing mix «7P».

Завантажити статтю (pdf)