ФОРМУВАННЯ ОСНОВ КЛАСИФІКАЦІЇ ПОСЛУГ НА ПАСАЖИРСЬКОМУ ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ ДАЛЕКОГО СПОЛУЧЕННЯ

Мельник Т.С.
кандидат економічних наук,
Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»

У статті обґрунтовано необхідність постійного удосконалення і розширення класифікації послуг. Доведено, що в основі більшості підходів і способів групування лежить класифікація послуг К. Лавлока. На прикладі залізничного пасажирського транспорту показано недоліки базових аналітичних матриць К. Лавлока. Розроблено пропозиції щодо їх розширення або трансформації. Закладено основи класифікації послуг на пасажирському залізничному транспорті, які відображають відмінності транспортної послуги від інших послуг, а також специфіку обслуговування пасажирів на залізничному транспорті далекого сполучення.
Ключові слова: сервісна організація, класифікація послуг, сервісна система, характеристики послуги, аналітичні матриці класифікації послуг.

Мельник Т.С. ФОРМИРОВАНИЕ ОСНОВ КЛАССИФИКАЦИИ УСЛУГ НА ПАССАЖИРСКОМ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ
ДАЛЬНЕГО СООБЩЕНИЯ

В статье обоснована необходимость постоянного усовершенствования и расширения классификации услуг. Доказано, что в основе большинства подходов и способов группирования лежит классификация услуг К. Лавлока. На примере железнодорожного пассажирского транспорта показаны недостатки базовых аналитических матриц К. Лавлока. Разработаны предложения по их расширению или трансформации. Заложены основы классификации услуг на пассажирском железнодорожном транспорте, отражающие отличия транспортной услуги от других услуг, а также специфику обслуживания пассажиров на железнодорожном транспорте дальнего сообщения.
Ключевые слова: сервисная организация, классификация услуг, сервисная система, характеристики услуги, аналитические матрицы классификации услуг.

Melnyk T.S. FORMATION OF THE BASIS OF THE CLASSIFICATION OF SERVICES ON LONG-DISTANCE PASSENGER RAIL TRANSPORT
The article substantiates the necessity of continuous improvement and extension of the classification of services. It is proves that the basis of most approaches and methods of grouping lies in the classification of services by K. Lovlock. The example of rail passenger transport shows the shortcomings of K. Lovlock’s basic analytical matrices. Proposals for their expansion or transformation elaborates. The foundations for the classification of services in passenger rail transport are basics, which reflect the differences in the transport service from other services, as well as the specifics of passenger service in long-distance rail transport.
Key words: service organization, service classification, service system, service characteristics, analytical matrix services classification.

Завантажити статтю (pdf)