ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ

Запащук Л.В.
старший викладач
кафедри економіки підприємства та менеджменту
Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця

У статті проаналізовано сучасні методи та тенденції формування конкурентних переваг підприємства, розглянуто джерела формування конкурентних переваг відповідно до ресурсної концепції, досліджено особливості ресурсного забезпечення конкурентних переваг підприємства шляхом підвищення його енергоефективності, обґрунтовано необхідність впровадження на вітчизняних промислових підприємствах системи енергоменеджменту.
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, паливно-енергетичний ресурс, підприємство, енергоефективність, енергоменеджмент.

Запащук Л.В. ФОРМИРОВАНИЕ КОНКУРЕНТНЫХ ПРЕИМУЩЕСТВ ПРЕДПРИЯТИЯ ПУТЕМ ПОВЫШЕНИЯ ЕГО ЭНЕРГОЭФФЕКТИВНОСТИ
В статье проанализированы современные методы и тенденции формирования конкурентных преимуществ предприятия, рассмотрены источники формирования конкурентных преимуществ в соответствии с ресурсной концепцией, исследованы особенности ресурсного обеспечения конкурентных преимуществ предприятия путем повышения его энергоэффективности, обоснована необходимость внедрения на отечественных промышленных предприятиях системы энергоменеджмента.
Ключевые слова: конкурентоспособность, конкурентные преимущества, топливно-энергетический ресурс, предприятие, энергоэффективность, энергоменеджмент.

Zapashchuk L.V. FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF THE ENTERPRISE BY THE WAY OF ENHANCING ITS ENERGY EFFICIENCY
The article analyzes the modern approaches and tendencies of forming competitive advantages of the enterprise, considers sources of forming competitive advantages in accordance with the resource concept, explores the features of resource support of the competitive advantages of the enterprise by increasing its energy efficiency, and substantiates the necessity of introducing the system of energy management at the domestic industrial enterprises.
Key words: competitiveness, competitive advantages, fuel and energy resource, enterprise, energy efficiency, energy management.

Завантажити статтю (pdf)