МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ
КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Дмитрук О.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри природничих та соціально-гуманітарних дисциплін
Житомирського медичного інституту
Круковська І.М.
кандидат економічних наук, доцент,
завідувач кафедри природничих та соціально-гуманітарних дисциплін
Житомирського медичного інституту
Свінцицька О.М.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри управління персоналом та економіки праці
Житомирського державного технологічного університету

У статті увага акцентується на проблемі неузгодженості кадрової політики медичних організацій зі стратегією їх розвитку у зв’язку з проголошеними реформами та можливостями її вирішення за допомогою використання концепції маркетингового менеджменту. Маркетинговий менеджмент медичної організації – це затребуваний часом інструмент удосконалення системи роботи з персоналом, оскільки він покликаний узгодити та скоординувати взаємодію трьох підсистем управління, а саме маркетингу, загального менеджменту та менеджменту якості медичного обслуговування.
Ключові слова: кадрова політика, медичний персонал, менеджмент медичної організації, маркетинг, менеджмент якості, маркетинговий менеджмент.

Дмитрук Е.В., Круковская И.Н., Свинцицкая А.Н. МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ КАК ДЕЙСТВЕННЫЙ
ИНСТРУМЕНТ ФОРМИРОВАНИЯ И РЕАЛИЗАЦИИ КАДРОВОЙ ПОЛИТИКИ МЕДИЦИНСКИХ ОРГАНИЗАЦИЙ

В статье внимание акцентируется на проблеме несогласованности кадровой политики медицинских организаций со стратегией их развития в свете провозглашенных реформ и возможностей ее решения с помощью использования концепции маркетингового менеджмента. Маркетинговый менеджмент медицинской организации – это востребованный временем инструмент совершенствования системы работы с персоналом, поскольку он призван согласовать и скоординировать взаимодействие трех подсистем управления, а именно маркетинга, общего менеджмента и менеджмента качества медицинского обслуживания.
Ключевые слова: кадровая политика, медицинский персонал, менеджмент медицинской организации, маркетинг, менеджмент качества, маркетинговый менеджмент.

Dmytruk O.V., Krukovs’ka I.M., Svintsyts’ka O.M. MARKETING MANAGEMENT AS A DIRECT TOOL OF
FORMATION AND IMPLEMENTATION OF MEDICAL ORGANIZATIONS STAFF POLICY

The article attention is focused on the problem of inconsistency of staff policy of medical organizations with the strategy of their development in the light of the announced reforms and the possibility of its solution through the use of the concept of marketing management. Marketing management of a medical organization is a time-consuming tool for improving the system of working with staff, as it is designed to agree and coordinate the interaction of three subsystems of management, namely marketing, general management and management of medical services quality.
Key words: staff policy, medical staff, management of medical organization, marketing, quality management, marketing management.

Завантажити статтю (pdf)