ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВНИЙ КРИТЕРІЙ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Гросул В.А.
доктор економічних наук,
професор кафедри економіки і управління
Харківського державного університету харчування та торгівлі
Калєнік К.В.
старший викладач кафедри готельного і ресторанного бізнесу
Харківського державного університету харчування та торгівлі

Стаття присвячена дослідженню питань формування стратегічних конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства на основі підвищення лояльності споживачів. Визначено ключові детермінанти та індикатори оцінки рівня лояльності споживачів підприємств ресторанного господарства. Запропоновано методичний інструментарій комплексної оцінки рівня лояльності споживачів.
Ключові слова: лояльність споживачів, конкурентна стратегія, конкурентні переваги, детермінанти оцінки, продукція, персонал, атмосфера, ціна, імідж.

Гросул В.А., Каленик К.В. ЛОЯЛЬНОСТЬ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ КАК ОСНОВНОЙ КРИТЕРИЙ ФОРМИРОВАНИЯ
КОНКУРЕНТНЫХ ПРЕИМУЩЕСТВ ПРЕДПРИЯТИЙ РЕСТОРАННОГО ХОЗЯЙСТВА

Статья посвящена исследованию вопросов формирования стратегических конкурентных преимуществ предприятия ресторанного хозяйства на основе повышения лояльности потребителей. Определены ключевые детерминанты и индикаторы оценки уровня лояльности потребителей предприятий ресторанного хозяйства. Предложен методический инструментарий оценки уровня лояльности потребителей.
Ключевые слова: лояльность потребителей, конкурентная стратегия, конкурентные преимущества, детерминанты оценки, продукция, персонал, атмосфера, цена, имидж.

Grosul V.A., Kalyenik K.V. LOYALTY OF CONSUMERS AS A BASIC CRITERION FOR FORMING THE
COMPETITIVE ADVANTAGES OF RESTAURANT ENTERPRISES

The article is devoted to the research of the issues of formation of strategic competitive advantages of the restaurant business enterprise on the basis of increasing the loyalty of consumers. The key determinants and indicators for assessing the level of loyalty of consumers of restaurant enterprises are determined. The complex toolkit of an estimation of level of loyalty of consumers is offered.
Key words: consumer loyalty, competitive strategy, competitive advantages, determinants of evaluation, production, personnel, atmosphere, price, image.

Завантажити статтю (pdf)