МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ

Горбовська О.О.
студентка
Національного технічного університету України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Язвінська Н.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри промислового маркетингу
Національного технічного університету України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Стаття розкриває управлінські обмеження діяльності організацій громадського сектору України, причини неузгодженості попиту та пропозиції на цьому ринку, ключові можливості підвищення ефективності функціонування вітчизняних громадських організацій на основі розробленого авторами комплексу заходів з модифікації їхніх управлінських стратегій.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент, неурядові організації, неприбуткові організації, маркетинг в громадському секторі, маркетингове управління громадськими організаціями.

Горбовская А.А., Язвинская Н.В. МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ ОБЩЕСТВЕННЫМИ ОРГАНИЗАЦИЯМИ
Статья раскрывает управленческие ограничения деятельности организаций общественного сектора Украины, причины несогласованности спроса и предложения на этом рынке, ключевые возможности повышения эффективности функционирования отечественных общественных организаций на основе разработанного авторами комплекса мероприятий по модификации их управленческих стратегий.
Ключевые слова: маркетинговый менеджмент, неправительственные организации, неприбыльные организации, маркетинг в общественном секторе, маркетинговое управление общественными организациями.

Horbovs’ka O.O., Yazvins’ka N.V. MARKETING MANAGEMENT OF PUBLIC ORGANIZATIONS
The article reveals the administrative limitations of the activities of the organizations of the public sector of Ukraine, the reasons for the inconsistency of demand and supply in this market, key opportunities for improving the efficiency of functioning of domestic civil society organizations based on a set of measures designed by the authors to modify their management strategies.
Key words: marketing management, non-governmental organizations, non-profit organizations, marketing in the public sector, marketing management by public organizations.

Завантажити статтю (pdf)