СУЧАСНІ ТРЕНДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ

Васильців Н.М.
кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри маркетингу і логістики
Національного університету «Львівська політехніка»
Рожко Н.Я.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри промислового маркетингу
Тернопільського технічного університету імені Івана Пулюя

У статті обґрунтовано необхідність використання підприємствами digital-маркетингу (цифрового маркетингу). Виділено основні тренди digital-маркетингу, що є актуальними на початок 2018 р., серед яких слід назвати онлайн-відео, нативну (природну) рекламу, персоніфікований контент, розумну рекламу з великими даними (big data), розвиток спільноти. Встановлено, що digital-маркетинг тісно переплітається з інтернет-маркетингом, але в ньому вже розроблено низку технік, що дають змогу досягати цільову аудиторію навіть в оффлайн-середовищі (використання додатків в телефонах, SMS/MMS, рекламні дисплеї на вулицях тощо). Авторами наведено приклади використання підприємствами digital-маркетингу, що привело до позитивних зрушень. Вказано на переваги використання digital-маркетингу, серед яких слід назвати першочерговість отримання інформації, залучення широкої аудиторії, повторюваність рекламної інформації, низькі витрати порівняно з іншими інструментами маркетингу, можливість аналізування фінансових доходів та витрат. Підприємствам запропоновано відмовитися від традиційного підходу до маркетингу на користь швидкості та ефективності прийняття рішень, використання соціальних мереж, вчасності отримання інформації, що є можливим за умов використання digital-маркетингу. Вказано на багатогранність digital-маркетингу, що практично можна застосовувати в різних поєднаннях (відео, блоги персонального контенту тощо) та в сукупності з використанням цифрових можливостей.
Ключові слова: digital-маркетинг, онлайн-відео, нативна (природна) реклама, персоніфікований контент, big data, спільнота.

Васильцев Н.М., Рожко Н.Я. СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕНДЫ DIGITAL-МАРКЕТИНГА
В статье обоснована необходимость использования предприятиями digital-маркетинга (цифрового маркетинга). Выделены основные тренды digital-маркетинга, которые являются актуальными на начало 2018 г., среди которых следует назвать онлайн-видео, нативную (природную) рекламу, персонифицированный контент, умную рекламу с большими данными (big data), развитие сообщества. Установлено, что digital-маркетинг тесно переплетается с интернет-маркетингом, но в нем уже разработан ряд техник, позволяющих достигать целевую аудиторию даже в оффлайн-среде (использование приложений в телефонах, SMS/MMS, рекламные дисплеи на улицах и т. д.). Авторами приведены примеры использования предприятиями digital-маркетинга, что привело к положительным сдвигам. Указано на преимущества использования digital-маркетинга, среди которых следует назвать первоочередность получения информации, привлечение широкой аудитории, повторяемость рекламной информации, низкие расходы по сравнению с другими инструментами маркетинга, возможность анализа финансовых доходов и расходов. Предприятиям предложено отказаться от традиционного подхода к маркетингу в пользу скорости и эффективности принятия решений, использования социальных сетей, своевременности получения информации, что является возможным при использовании digital-маркетинга. Указано на многогранность digital-маркетинга, который практически можно применять в различных сочетаниях (видео, блоги, персонального контента и т. д.) и в совокупности с использованием цифровых возможностей.
Ключевые слова: digital-маркетинг, онлайн-видео, нативная (природная) реклама, персонифицированный контент, big data, сообщество.

Vasyl’tsiv N.M., Rozhko N.Ya. MODERN TRENDS OF DIGITAL MARKETING
The article argues the necessity to use digital marketing by enterprises. The work outlines trends of digital marketing, which are actual at the beginning of 2018, including online video, native (natural) advertisement, personified content, smart advertisement with big data, and development of a community. It is confirmed that digital marketing is closely connected with the Internet marketing, but it possesses a set of instruments, which help to reach the target public even in offline environment (using applications in phones, sums/mms, advertisement displays in the streets, etc.). The authors of the article give examples of application of digital marketing by enterprises that has forced positive move for the enterprises. The research describes advantages of digital marketing application, among them are: the first priority of information access, attraction of a broad publicity, repetition of advertising information, low expenditures as compared to other instruments of marketing, an opportunity to analyze financial revenue and expenditures. It is recommended for the enterprises to refuse the traditional approach to marketing in favor of fast and efficient division making, use of social networks, timely information. It can be secured by application of digital marketing. The work proves multifaceted nature of digital marketing that can be practically applied in different combinations, such as video, weblogs, personal content, etc. and in complex with other digital opportunities.
Key words: digital marketing, online video, native (natural) system, personified content, big data, community.

Завантажити статтю (pdf)