КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕСУРСІВ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ В ТУРИЗМІ: МЕХАНІЗМИ, ЛІМІТИ ТА БАР’ЄРИ

Ганський В.О.
кандидат економічних наук, доцент,
докторант кафедри міжнародних економічних відносин
Львівського торговельно-економічного університету

У статті розглянуто економічний потенціал ресурсів історико-культурної спадщини. Визначено механізми комерціалізації історико-культурної спадщини за допомогою їх використання у туризмі. Обґрунтовано ліміти і бар’єри господарського освоєння ресурсів історико-культурної спадщини. Наведено приклади надмірної комерціалізації історико-культурних туристичних ресурсів та її впливу на життя місцевих громад.
Ключові слова: історико-культурна спадщина, туризм, туристичні ресурси, комерціалізація, економіка культури.

Ганский В.А. КОММЕРЦИАЛИЗАЦИЯ РЕСУРСОВ ИСТОРИКО-КУЛЬТУРНОГО НАСЛЕДИЯ В ТУРИЗМЕ:
МЕХАНИЗМЫ, ЛИМИТЫ И БАРЬЕРЫ

В статье рассмотрен экономический потенциал ресурсов историко-культурного наследия. Определены механизмы коммерциализации историко-культурного наследия посредством их освоения в туризме. Обоснованы лимиты и барьеры хозяйственного освоения ресурсов историко-культурного наследия. Приведены примеры негативного влияния чрезмерной коммерциализации историко-культурных туристических ресурсов и его влияния на жизнь местных сообществ.
Ключевые слова: историко-культурное наследие, туризм, туристические ресурсы, коммерциализация, экономика культуры.

Ganski V.O. COMMERCIALIZATION OF HISTORICAL AND CULTURAL HERITAGE RESOURCES IN TOURISM:
MECHANISMS, LIMITS AND BARRIERS

The article presents the economic potential of historical and cultural heritage resources. The text highlights the mechanisms of commercialization of historical and cultural heritage through their usage in tourism. The article revealed the limits and barriers of economic use of resources of historical and cultural heritage. The paper describes the examples of the negative impact of excessive commercialization of historical and cultural tourism resources and its impact on the life of local communities.
Keywords: historical and cultural heritage, tourism, tourist resources, commercialization, economy of culture.

Завантажити статтю (pdf)