REVENEU-МЕНЕДЖМЕНТ: ОСОБЛИВОСТІ ГРУПОВИХ ПРОДАЖ ТА БРОНЮВАНЬ У ГОТЕЛІ

Корж Н.В.
доктор економічних наук, доцент
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету
Стасюк О.В.
Вінницький торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Статтю присвячено огляду інструментів revenue-менеджменту, які сприяють вирішенню проблем господарської діяльності готелів, пов’язаних із високим рівнем цінової конкуренції; низьким рівнем завантаження номерного фонду; високим рівнем зносу основних засобів; значною часткою матеріальних витрат у структурі собівартості. Активне застосування елементів групових продаж та сучасних інструментів бронювання визнається завданням стратегічного характеру в готелях.
Ключові слова: групові продажі, revenue-менеджмент, овербукінг, квоти місць, анулювання броні.

Корж Н.В., Стасюк А.В. REVENEU-МЕНЕДЖМЕНТ: ОСОБЕННОСТИ ГРУППОВЫХ ПРОДАЖ И БРОНИРОВАНИЙ В ОТЕЛЕ
Статья посвящена обзору инструментов revenue-менеджмента, которые способствуют решению проблем хозяйственной деятельности гостиниц, связанных с высоким уровнем ценовой конкуренции; низким уровнем загрузки номерного фонда; высоким уровнем износа основных средств; значительной долей материальных затрат в структуре себестоимости. Активное применение элементов групповых продаж и современных инструментов бронирования признается задачей стратегического характера в гостиницах.
Ключевые слова: групповые продажи, revenue-менеджмент, овербукинг, квоты мест, аннулирование брони.

Korzh N.V., Stasyuk O.V. REVENEU MANAGEMENT: FEATURES GROUP SALES & RESERVATIONS HOTEL
The article is devoted to the review of the tools of income management, which contribute to solving the problems of business activities of hotels, associated with a high level of price competition; with low loading of the number fund; high level of depreciation of fixed assets; a significant proportion of material costs in the structure of cost. The active use of elements of group sales and modern booking tools is recognized as a strategic problem in hotels.
Keywords: group sales, revenue management, overbooking, quota seats, cancellation of reservations.

Завантажити статтю (pdf)