СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Розумей С.Б.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
Національного університету харчових технологій
Голь А.О.
студент
Національного університету харчових технологій

У статті розглянуті підходи щодо формування етапів комерційної діяльності підприємства, здійснено їх узагальнення та систематизацію. Визначено основні методи дослідження, які використовуються для аналізу комерційної діяльності на кожному з етапів. Проведено аналіз комерційної діяльності посередницького підприємства. За результатами дослідження надані висновки.
Ключові слова: етапи комерційної діяльності, закупівельна діяльність, оптовий продаж, роздрібний продаж, асортимент, постачальники, посередники.

Розумей С.Б., Голь А.О. СУЩНОСТЬ И ЭТАПЫ КОММЕРЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
В статье рассмотрены подходы к формированию этапов коммерческой деятельности предприятия, осуществлено их обобщение и систематизацию. Определены основные методы исследования, которые используются для анализа коммерческой деятельности на каждом из этапов. Проведен анализ коммерческой деятельности посреднического предприятия. По результатам исследования сделаны выводы.
Ключевые слова: этапы коммерческой деятельности, оптовая продажа, закупочная деятельность, розничная продажа, ассортимент, поставщики, посредники.

Rozumey S.B., Hol A.O. THE ESSENCE AND STAGES OF COMMERCIAL ACTIVITY OF THE ENTERPRISE
The article deals with the approaches to forming stages of commercial activity of the enterprise, carried out their generalization and systematization. The basic methods of research, which are used for the analysis of commercial activity at each stage, are determined. The analysis of commercial activity of the intermediary enterprise is carried out. According to the results of the study, the conclusions are presented.
Keywords: stages of commercial activity, wholesale, procurement, retail, assortment, suppliers, middlemans.

Завантажити статтю (pdf)