РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ В СТРУКТУРІ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ

Дорошкевич Є.С.
студент економічного факультету
Дніпровського національного університету
імені Олеся Гончара
Могилова А.Ю.
доктор економічних наук, доцент,
професор кафедри економічної теорії та маркетингу
Дніпровського національного університету
імені Олеся Гончара

На основі ретроспективного аналізу основних видів реклами на українському ринку визначено місце інтернет-реклами та її відмітні конкурентні переваги. Проаналізовано сутність окремих видів інтернет реклами і визначено особливості та межі їх застосування. В аспекті формування оптимального комплексу рекламних засобів визначено переваги інтернет-реклами порівняно до традиційних засобів просування.
Ключові слова: інтернет реклама, контекстна реклама, банерна реклама, відео реклама, реклама у соціальних мережах.

Дорошкевич Е.C., Могилова А.Ю. РЕТРОСПЕКТИВНЫЙ АНАЛИЗ ИНТЕРНЕТ-РЕКЛАМЫ В
СТРУКТУРЕ РЕКЛАМНОГО РЫНКА УКРАИНЫ

На основе ретроспективного анализа основных видов рекламы на украинском рынке определено место интернет-рекламы и ее отличительные конкурентные преимущества. Проанализирована сущность отдельных видов интернет рекламы и определены особенности и границы их применения. В аспекте формирования оптимального комплекса рекламных средств определены преимущества интернет-рекламы по сравнению с традиционной рекламой.
Ключевые слова: интернет реклама, контекстная реклама, баннерная реклама, видео реклама, реклама в социальных сетях.

Doroshkevych Y.S., Mogilova A.Yu. RETROSPECTIVE ANALYSIS OF INTERNET-ADVERTISING
IN THE STRUCTURE OF THE ADVERTISING MARKET OF UKRAINE

Based on a retrospective analysis of the main types of advertising on the Ukrainian market, the place of Internet advertising and its distinctive competitive advantages has been determined. The essence of certain types of Internet advertising is analyzed. The peculiarities of their application are determined. In the aspect of the formation of an optimal set of advertising tools, the advantages of Internet advertising in comparison with the traditional one.
Keywords: internet advertising, contextual advertising, banner advertising, video advertising, advertising on social networks.

Завантажити статтю (pdf)