АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ

Башилова В.П.
студентка
Національного технічного університету України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Марченко В.М.
доктор економічних наук,
професор кафедри економіки підприємства
Національного технічного університету України 
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

У статті проводиться аналіз асортиментної політики машинобудівного підприємства на прикладі ТОВ НВФ «Металобудсервіс». На основі SWOT-аналізу виявлені сильні і слабкі сторони ТОВ НВФ «Металобудсервіс», а також існуючі можливості та загрози. За допомогою експертних методів визначено глобальна мета та цілі функціонування підприємства. Проведено морфологічний аналіз можливих стратегій розвитку ТОВ НВФ «Металобудсервіс», здійснений вибір найкращої альтернативи для підвищення ефективності асортиментної політики, та, в свою чергу, підвищення попиту на продукцію, що випускається на існуючому ринку, а також вихід на ринок з новою затребуваною і рентабельною продукцією. Запропоновано напрямки діяльності, перелік заходів та відповідальні особи та відділи за виконання заходів з підвищення попиту на продукцію, що випускається підприємством.
Ключові слова: аналіз асортиментної політики, SWOT-аналіз, машинобудівне підприємство, морфологічний аналіз.

Марченко В.М., Башилова В.П. АНАЛИЗ АССОРТИМЕНТНОЙ ПОЛИТИКИ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
С ЦЕЛЬЮ ПОВЫШЕНИЯ СПРОСА НА ПРОДУКЦИЮ

В статье проводиться анализ ассортиментной политики машиностроительного предприятия. На Основе SWOT-анализа обнаружены сильные и слабые стороны ТОВ НПФ «Металобудсервис», а также существующие возможности и угрозы. С помощью экспертных методов определена глобальная цель и цели функционирования предприятия. Проведен морфологический анализ возможных стратегий развития ТОВ НПФ «Металобудсервис», осуществлён выбор наилучшей альтернативы для повышения эффективности ассортиментной политики, и, в свою очередь, повышение спроса на продукцию, что выпускается на существующем рынке, а также выход на рынок с новой востребованной и рентабельной продукцией. Предложены направления деятельности, перечень мероприятий и ответственные лица, отделы за выполнение мероприятий по повышению спроса на выпускаемую предприятием.
Ключевые слова: анализ ассортиментной политики, SWOT-анализ, машиностроительное предприятие, морфологический анализ.

Marchenko V.M., Bashylova V.P. SYSTEM ANALYSIS OF THE ACTIVITIES OF A MACHINE-BUILDING ENTERPRISE IN ORDER
TO INCREASE THE DEMAND FOR ITS PRODUCTS

The article provides an analysis of assortment policy of the machine-building enterprise. On the basis of SWOT-analysis, the strengths and weaknesses of Metallobudservis LLC, as well as existing opportunities and threats, were identified. With the help of expert methods, the global goal and goals of the enterprise are defined. The morphological analysis of possible development strategies of Metallurgical Plant Metallobuderservis LLC was conducted, the choice of the best alternative for increasing the efficiency of assortment policy was made, and in turn, increased demand for products produced on the existing market, as well as market entry with new demand and cost-effective products. The directions of activity, the list of measures and responsible persons and departments for implementation of measures to increase demand for products manufactured by the enterprise are offered.
Keywords: analysis of assortment policy, SWOT-analysis, machine-building enterprise, morphological analysis.

Завантажити статтю (pdf)