РИНОК КОРМІВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН В УКРАЇНІ: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ

Мамчин М.М.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу і логістики
Національного університету «Львівська політехніка»

Проаналізовано сучасний стан ринку кормів для домашніх тварин в Україні. Висвітлено основних учасників,які формують даний ринок. Описано результати опитування потреб покупців корму для домашніх тварин,зокрема котів і собак. На їх основі зроблені висновки про необхідність ширшого застосування маркетингових інструментів українськими виробниками і умови успішного просування вітчизняних брендів кормів для домашніх тварин.
Ключові слова: зообізнес, домашні тварини, корм для котів і собак, опитування покупців, бренди кормів.

Мамчин М.М. РЫНОК КОРМОВ ДЛЯ ДОМАШНИХ ЖИВОТНЫХ В УКРАИНЕ: МАРКЕТИНГОВЫЕ АСПЕКТЫ
Проанализировано современное состояние рынка кормов для домашних животных в Украине. Отражены основные участники, которые формируют данный рынок. Описаны результаты опроса потребностей покупателей корма для домашних животных, в частности котов и собак. На их основании сделаны выводы о необходимости более широкого применения маркетинговых инструментов украинскими производителями и условия успешного продвижения отечественных брендов кормов для домашних животных.
Ключевые слова: зообізнес, домашние животные, корм для котов и собак, опрос покупателей, бренды кормов.

Mamchyn M.M. MARKET OF PETFOODS IN UKRAINE: MARKETING ASPECT
A modern market of petfoods condition is analysed in Ukraine. Basic participants which form this market are reflected. The results of questioning of necessities of customers of petfood are described, in particular cats and dogs. On their basis drawn conclusion about the necessity of more wideuse of marketing instruments by the Ukrainian producers and terms of successful advancement of domestic brands of petfoods.
Keywords: zoobusiness, domestic animals, feed for cats and dogs, questioning of customers, brands of forage.

Завантажити статтю (pdf)