МІЖНАРОДНА РИНКОВА СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОЇ МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ
НА РИНКАХ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ

Пригара О.Ю.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу
Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Ярош-Дмитренко Л.О.
кандидат економічних наук,
асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Розглянуто питання формування міжнародної ринкової стратегії підприємства у процесі інтернаціоналізації його діяльності, запропоновано алгоритм формування стратегії. Здійснено SWOT - аналіз діяльності українських виробників на світовому ринку машинобудування, відібрано потенційні ринки для реалізації зовнішньоекономічної діяльності підприємств за фільтровою моделлю і сформовано пропозиції щодо ринкової стратегії українських виробників машинобудівної галузі на ринках Центральної та Східної Європи.
Ключові слова: міжнародна ринкова стратегія, міжнародні ринки, стратегії проникнення, вибір привабливих ринків, машинобудівна галузь.

Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. МЕЖДУНАРОДНАЯ РЫНОЧНАЯ СТРАТЕГИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ
УКРАИНСКОЙ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОЙ ОТРАСЛИ НА РЫНКАХ ЦЕНТРАЛЬНОЙ И ВОСТОЧНОЙ ЕВРОПЫ

Рассмотрены вопросы формирования международной рыночной стратегии предприятия в процессе интернационализации его деятельности, предложен алгоритм формирования стратегии. Осуществлен SWOT - анализ деятельности украинских производителей на мировом рынке машиностроения, отобраны потенциальные рынки для реализации внешнеэкономической деятельности предприятий при помощи фильтровой модели и сформированы предложения относительно рыночной стратегии украинских производителей машиностроительной отрасли на рынках Центральной и Восточной Европы.
Ключевые слова: международная рыночная стратегия, международные рынки, стратегии проникновения, выбор привлекательных рынков, машиностроительная отрасль.

Prygara O.Y., Yarosh-Dmytrenko L.O. INTERNATIONAL MARKET STRATEGY OF ENTERPRISES OF THE UKRAINIAN
MACHINE-BUILDING INDUSTRY ON THE MARKETS OF CENTRAL AND EASTERN EUROPE

The questions of formation of the international market strategy of the enterprise in the process of internationalization of its activity are considered, the algorithm of strategy formation is proposed. SWOT-analysis was carried out for Ukrainian manufacturers in the world machine-building market. With the help of a filter model attractive markets for the implementation of foreign economic activities of machine-building enterprises were selected. Proposals were made regarding the market strategy of Ukrainian manufacturers of the machine-building industry on the markets of Central and Eastern Europe.
Keywords: international market strategy, international markets, penetration strategies, choice of attractive markets, machine-building industry.

Завантажити статтю (pdf)