РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА У СФЕРІ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ

Папп В.В.
доктор економічних наук,
професор кафедри туризму і рекреації
Мукачівського державного університету
Бошота Н.В.
кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри фінансів
Мукачівського державного університету

У статті досліджено теоретико-методичну сутність підприємництва у сфері сільського зеленого туризму та його вплив на розвиток сільських громад. Окреслено переваги та недоліки у процесах активізації туристичної діяльності на сільських територіях та можливі шляхи активізації підприємницької активності в туризмі серед сільських жителів. Акцентовано увагу на потенціалі сільського туризму для зростання зайнятості сільського населення, розширення фінансової бази, підвищення соціальних стандартів життя та активізації місцевих ремесел.

Ключові слова: підприємництво, сільський зелений туризм, розвиток, громада, стратегія, процес, туристичний продукт.

Папп В.В., Бошота Н.В. РАЗВИТИЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА В СФЕРЕ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА
В статье исследована теоретико-методическая сущность предпринимательства в сфере сельского зеленого туризма и его влияния на развитие сельских общин. Определены преимущества и недостатки в процессах активизации туристической деятельности на сельских территориях и возможные пути активизации предпринимательской активности в туризме среди сельских жителей. Акцентировано внимание на потенциале сельского туризма для роста занятости сельского населения, расширение финансовой базы, повышение социальных стандартов жизни и активизации местных ремесел.

Ключевые слова: предпринимательство, сельский зеленый туризм, развитие, общество, стратегия, процесс, туристический продукт.

Papp V.V., Boshota N.V. DEVELOPMENT OF ENTREPRENEURSHIP IN THE FIELD OF RURAL GREEN TOURISM
The article deals with the theoretical and methodological essence of entrepreneurship in the field of rural green tourism and its influence on the development of rural communities. The advantages and disadvantages in the processes of activation of tourist activity in rural areas and possible ways of activization of entrepreneurial activity in tourism among rural inhabitants are outlined. The emphasis is on the potential of rural tourism for the growth of employment of rural population, expansion of the financial base, increase of social standards of life and activation of local crafts.

Keywords: entrepreneurship, rural green tourism, development, community, strategy, process, tourist product.

Завантажити статтю (pdf)