ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ: СУЧАСНІ РЕАЛІЇ

Яроміч С.А.
кандидат економічних наук,
професор кафедри менеджменту організацій
Одеського регіонального інституту державного управління
Національної академії державного управління
при Президентові України
Березецька А.С., Ковтуняк Д.О., Осадча А.В.
магістранти
Одеського регіонального інституту державного управління
Національної академії державного управління
при Президентові України

У статті розглянуто особливості певних аспектів використання маркетингу на підприємстві. Досліджено причини проблем сучасного маркетингу. Визначена низка негативних дій, які впливають на ефективність упровадження маркетингу. Акценти зроблені на необхідності активізувати діяльність у напрямі формування системи клієнтоорієнтованості на підприємстві, подальшого впровадження інтернет-маркетингу та маркетингу персоналу тощо. Визначено, що зросла ринкова грамотність, перебірливість та обізнаність споживача, що приводить до необхідності постійно створювати інновації та відбирати персонал, здатний до цього. Наведена низка негативних дій, що впливають на ефективність упровадження маркетингу у практику українських підприємств.
Ключові слова: маркетинг, клієнтоорієнтованість, інтернет-маркетинг, маркетинг персоналу, підприємство, ринкова грамотність споживача.

Яромич С. А., Березецкая А.С., Ковтуняк Д.О., Осадчая А.В. ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МАРКЕТИНГА
НА ПРЕДПРИЯТИЯХ: СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ

В статье рассмотрены особенности аспектов использования маркетинга, на которых сейчас делается наибольший акцент. Исследованы причины проблем современного маркетинга. Определен ряд негативных действий, которые влияют на эффективность внедрения маркетинга. Акценты сделаны на необходимости активизировать деятельность в направлении формирования системы клиентоориентированности предприятия, дальнейшего внедрения интернет-маркетинга и маркетинга персонала. Определено, что выросла рыночная грамотность, разборчивость и осведомленность потребителя, что приводит к необходимости постоянно создавать инновации и отбирать персонал, способный к этому. Приведен ряд негативных действий, которые влияют на эффективность внедрения маркетинга в практику украинских предприятий.
Ключевые слова: маркетинг, клиентоориентированность, интернет-маркетинг, маркетинг персонала, предприятий, рыночная грамотность потребителя.

Yaromich S.A., Berezetska A.S., Kovtunyak D.O., Osadcha A.V. MARKETING USE AT ENTERPRISES:
СONTEMPORARY ASPECTS

The article considers the features of certain aspects of marketing use. It is emphasized that from the information age the world passes to the era of inspiration. The problems causes of modern marketing are investigated. There are a number of negative actions that affect the effectiveness of marketing implementation. The emphasis is placed on the need to intensify activities towards the development of the customer-orientation system of the enterprise, further implementation of Internet marketing and personnel marketing. It is determined that market literacy, intelligibility and consumer awareness has grown, which leads to the need to constantly create innovations and select personnel capable of this. A number of negative actions that affect the effectiveness of marketing implementation in the practice of Ukrainian enterprises are cited.
Key words: marketing, client orientation, Internet marketing, marketing of personnel, enterprises, market literacy of the consumer.

Завантажити статтю (pdf)