ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Середницька Л.П.
старший викладач кафедри маркетингу та реклами
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету
Гега Р.В.
студентка
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

Метою статті є системна оцінка стану та обґрунтування напрямів удосконалення сучасних виставково-ярмаркових заходів у системі маркетингових комунікацій. Розглянуто сучасний стан виставково-ярмаркової діяльності України, виявлено основні напрями подальшого розвитку.
Ключові слова: виставки, ярмарки, економічний розвиток, ринок, конкурентоспроможність, державна підтримка.

Середницкая Л.П., Гега Р.В. ВЫСТАВОЧНО-ЯРМАРОЧНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ В СИСТЕМЕ
МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ

Целью статьи является системная оценка состояния и обоснование направлений совершенствования современных выставочно-ярмарочных мероприятий в системе маркетинговых коммуникаций. Рассмотрено современное состояние выставочно-ярмарочной деятельности Украины, выявлены основные направления дальнейшего развития.
Ключевые слова: выставки, ярмарки, экономическое развитие, рынок, конкурентоспособность, государственная поддержка.

Serednitska L.P., Gega R.V. EXHIBITION-FAIR ACTIVITY IN THE SYSTEM OF
MARKETING COMMUNICATIONS

The purpose of the article is a systematic assessment of the state and justification of the directions of improvement of modern exhibitions and fairs in the system of marketing communications. It examines the current state of exhibition and fair activity of Ukraine, reveals the main directions of further development.
Keywords: exhibitions, fairs, economic development, market, competitiveness, state support.

Завантажити статтю (pdf)