РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Плотницька С.І.
доктор економічних наук,
професор кафедри менеджменту і адміністрування
Харківського національного університету міського господарства
імені О.М. Бекетова
Білоусов М.С.
студент факультету менеджменту
Харківського національного університету міського господарства
імені О.М. Бекетова

Стаття присвячена актуальній проблемі розвитку маркетингової комунікаційної діяльності будівельних підприємств. В роботі досліджено основні та синтетичні інструменти маркетингових комунікацій, розглянуто доцільність використання нетрадиційного інструментарію маркетингових комунікацій для просування продукції будівельної галузі. Визначено комплекс маркетингових комунікацій з урахуванням специфіки діяльності будівельного підприємства.
Ключові слова: маркетингові комунікації, основні та синтетичні інструменти просування, нетрадиційні інструменти маркетингових комунікацій, будівельні підприємства.

Плотницкая С.И., Белоусов Н.С. РАЗВИТИЕ МАРКЕТИНГОВОЙ КОММУНИКАЦИОННОЙ
ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТРОИТЕЛЬНЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ

Статья посвящена актуальной проблеме развития маркетинговой коммуникационной деятельности строительных предприятий. В работе исследованы основные и синтетические инструменты маркетинговых коммуникаций, рассмотрена целесообразность использования нетрадиционного инструментария маркетинговых коммуникаций для продвижения продукции строительной отрасли. Определен комплекс маркетинговых коммуникаций с учетом специфики деятельности строительного предприятия.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, основные и синтетические инструменты продвижения, нетрадиционные инструменты маркетинговых коммуникаций, строительные предприятия.

Plotnytska S.I., Bilousov M.S. DEVELOPMENT THE MARKETING COMMUNICATIVE ACTIVITY
FOR BUILDING ENTERPRISES

Challenges of the marketing communication activity development of construction enterprises have been highlighted in the article. The basic and synthetic tools of marketing communications are explored; application of non-traditional tools of marketing communications for the promotion of construction products is investigated. A set of marketing communications taking into account the features of the construction enterprises activity is determined.
Key words: marketing communications, basic and synthetic promotion tools, non-traditional marketing communications tools, construction companies.

Завантажити статтю (pdf)