ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ

Нагернюк Д.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва
Нещадим Л.М.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва
Тимчук С.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва

У статті розглянуто особливості формування конкурентоспроможності підприємств готельної індустрії. Визначено специфічні особливості конкурентного середовища готельної індустрії. Сформульовано основні напрями забезпечення конкурентоспроможності в довгостроковому періоді.
Ключові слова: конкурентоспроможність, послуга, готельна індустрія, конкурентна перевага.

Нагернюк Д.В., Нещадым Л.М., Тымчук С.В. ФОРМИРОВАНИЕ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ
ПРЕДПРИЯТИЙ ГОСТИНИЧНОЙ ИНДУСТРИИ

В статье рассмотрены особенности формирования конкурентоспособности предприятий гостиничной индустрии. Определены специфические особенности конкурентной среды гостиничной индустрии. Сформулированы основные направления обеспечения конкурентоспособности в долгосрочном периоде. Ключевые слова: конкурентоспособность, услуга, гостиничная индустрия, конкурентное преимущество.

Naherniuk D.V., Neshchadym L.M., Tymchuk S.V. COMPETITIVENESS FORMATION OF THE
ENTERPRISES INVOLVED IN HOTEL INDUSTRY

Peculiarities of the competitiveness formation of the enterprises involved in hotel industry were considered in the article. Specific features of the competitive environment of hotel industry were determined. Main directions for providing competitiveness in a long-term period were formulated.
Keywords: competitiveness, service, hotel industry, competitive advantage.

Завантажити статтю (pdf)