ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ В НАУКОЄМНИХ ГАЛУЗЯХ

Москаленко В.А.
кандидат економічних наук, доцент
Чернігівського національного технологічного університету

У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу підприємства. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок.
Ключові слова: інновація, інноваційна розробка, новий товар, конкуренція, маркетинг, ринок.

Москаленко В.А. ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ МАРКЕТИНГА В НАУКОЕМКИХ ОТРАСЛЯХ
В статье рассмотрены вопросы управления маркетинговой деятельностью в наукоемких отраслях. Предложены пути совершенствования маркетинга инноваций как деятельности, направленной на поиск новых сфер и способов использования потенциала предприятия. Осуществлен анализ маркетинговых мероприятий по продвижению инновационных разработок.
Ключевые слова: инновация, инновационная разработка, новый товар, конкуренция, маркетинг, рынок.

Moskalenko V.A. FEATURES OF MARKETING ORGANIZATION IN KNOWLEDGE-INTENSIVE
INDUSTRIES

The article deals with the management of marketing activities in high technology industries. The ways of improvement of marketing of innovations as the activity aimed at search of new spheres and ways of using the potential of the enterprise are offered. The analysis of marketing measures for the promotion of innovation is carried out.
Key words: innovation, innovation, new product, competition, marketing, market.

Завантажити статтю (pdf)