ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ

Кобець Д.Л.
кандидат економічних наук
Хмельницького національного університету

У статті визначено маркетингову стратегію як частину стратегії розвитку підприємства. Розглянуто теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено етапи розроблення маркетингової стратегії на підприємстві. Особливу увагу приділено сегментації ринку та напрямам розроблення альтернативних маркетингових стратегій. Зроблено висновки щодо ефективності маркетингової стратегії підприємства.
Ключові слова: маркетингова стратегія, стратегія управління, сегментація ринку, стратегічні альтернативи, стратегічний маркетинг.

Кобец Д.Л. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ФОРМИРОВАНИЮ МАРКЕТИНГОВОЙ
СТРАТЕГИИ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ

В статье представлена маркетинговая стратегия как составляющая стратегии развития предприятия. Рассмотрены теоретические основы формирования маркетинговой стратегии предприятия. Исследованы этапы разработки маркетинговой стратегии на предприятии. Особое внимание уделено сегментации рынка и направлениям разработки альтернативных маркетинговых стратегий. Сформулированы выводы относительно эффективности маркетинговой стратегии предприятия.
Ключевые слова: маркетинговая стратегия, стратегия управления, сегментация рынка, стратегические альтернативы, стратегический маркетинг.

Kobets D.L. THEORETICAL APPROACHES TO THE FORMATION OF MARKETING
STRATEGY IN ENTERPRISES

In the article is defined the marketing strategy as part of an enterprise development strategy. Considered theoretical basis of marketing strategy formation of enterprise. Explored the development phases of marketing strategy at the enterprise. Special attention is given to the market segmentation and areas of development of alternative marketing strategies. Conclusions are made on the effectiveness of enterprise marketing strategy.
Keywords: marketing strategy, management strategy, market segmentation, strategic alternatives, strategic marketing.

Завантажити статтю (pdf)