ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
В НЕСТАБІЛЬНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ

Зернюк О.В.
кандидат технічних наук, доцент,
доцент кафедри менеджменту і логістики
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка
Кійко А.В.
магістрант
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка

Стаття присвячена дослідженню особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємств. Визначено основні проблеми розвитку маркетингового менеджменту в нестабільних ринкових умовах. Запропоновано модель ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто можливі напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент, особливості управління маркетинговою діяльністю, проблеми управління маркетинговою діяльністю, конкурентоспроможність підприємств, конкурентна маркетингова стратегія.

Зернюк Е.В., Кийко А.В. ПРОБЛЕМЫ И ОСОБЕННОСТИ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ
ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ В НЕСТАБИЛЬНЫХ РЫНОЧНЫХ УСЛОВИЯХ

Статья посвящена исследованию особенностей управления маркетинговой деятельностью предприятий. Определены основные проблемы развития маркетингового менеджмента в нестабильных рыночных условиях. Предложена модель эффективного управления маркетинговой деятельностью предприятия. Рассмотрены возможные направления совершенствования маркетинговой деятельности предприятия пищевой промышленности.
Ключевые слова: особенности управления маркетинговой деятельностью, проблемы управления маркетинговой деятельностью, конкурентоспособность предприятий, конкурентная маркетинговая стратегия.

Zerniuk O.V., Kiiko A.V. PROBLEMS AND PECULIARITIES IN MANAGEMENT OF MARKETING
ACTIVITY IN UNSTABLE MARKET CONDITIONS

The article is devoted to the study of peculiarities in the management of marketing activities at the enterprise. The basic problems of development of marketing management in unstable market conditions were determined. The model of effective management in marketing activity of the enterprise was proposed. Possible directions of improvement of marketing activity at enterprises of food industry were considered.
Key words: marketing management, peculiarities in management of marketing activity, problems of management marketing, competitiveness of enterprises, competitive marketing strategy.

Завантажити статтю (pdf)