МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ РЕКЛАМИ
ТА ЇЇ СУЧАСНОГО СТАНУ

Гребінська С.І.
кандидат економічних наук
Хмельницького торговельно-економічного коледжу
Київського національного торговельно-економічного університету
Матвєєв А.Ю.
кандидат історичних наук, доцент
Хмельницького торговельно-економічного коледжу
Київського національного торговельно-економічного університету

У статті розглянуто етапи становлення та розвитку реклами, її поняття та місце в системі маркетингу. Досліджено основні види реклами, функції, цілі та завдання сучасної реклами. Розглянуто сучасний стан ринку реклами України, проведено аналіз її різновидів. Визначено вплив реклами на споживачів та їх свідомість.
Ключові слова: реклама, різновид реклами, засоби поширення реклами, види реклами, ТВ-реклама, Інтернет-реклама, зовнішня реклама, радіореклама, реклама у пресі.

Гребинская С.И., Матвеев А.Ю. МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ИСТОРИЧЕСКОГО
РАЗВИТИЯ РЕКЛАМЫ И ЕЕ СОВРЕМЕННОГО СОСТОЯНИЯ

В статье рассмотрены этапы становления и развития рекламы, ее понятие и место в системе маркетинга. Исследованы основные виды рекламы, функции, цели и задачи современной рекламы. Рассмотрено современное состояние рынка рекламы Украины, проведен анализ ее разновидностей. Определено влияние рекламы на потребителей и их сознание.
Ключевые слова: реклама, разновидность рекламы, средства распространения рекламы, виды рекламы, ТВ-реклама, Интернет-реклама, наружная реклама, радиореклама, реклама в прессе.

Grebinska S.I., Matveev A.Y. MARKETING RESEARCH ON THE HISTORICAL
DEVELOPMENT OF ADVERTISING AND ITS CURRENT STATE

The article deals with the stages of formation and development of advertising, its concept and its place in the marketing system. The main types of advertising, functions, goals and tasks of modern advertising were investigated. The current state of Ukrainian advertising market was considered, an analysis of its varieties was conducted. The influence of advertising on consumers and consciousness was determined.
Keywords: advertising, kinds of advertising, means of distribution of advertising, types of advertising, TV-advertising, Internet advertising, outdoor advertising, radio advertising, press advertising.

Завантажити статтю (pdf)