ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТОВАРОЗНАВСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Борисенко О.С.
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
Національного авіаційного університету
Фісун Ю.В.
асистент кафедри маркетингу
Національного авіаційного університету

У статті досліджено теоретичні та практичні засади товарознавства, розглянуто визначення та вимоги до якості товарів, процеси ідентифікації товарів для виявлення або попередження фальсифікації, а також розглянуто та оцінено нові можливості сучасних засобів пакування.
Ключові слова: товарознавство, якість, ідентифікація, тара та пакування, фальсифікація, сучасні засоби пакування.

Борисенко Е.С., Фисун Ю.В. ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ ТОВАРОВЕДЕНИЯ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ
В статье исследованы теоретические и практические основы товароведения, рассмотрены определение и требования к качеству товаров, процессы идентификации товаров для выявления или предупреждения фальсификации, а также рассмотрены и оценены новые возможности современных средств упаковки.
Ключевые слова: товароведение, качество, идентификация, тара и упаковка, фальсификация, современные средства упаковки.

Borysenko О.S., Fisun Iu.V. DEVELOPMENT TREND OF COMMODITY SCIENCE UNDER CURRENT CONDITIONS
The article examines the results of the study of merchandising theoretical and practical principles, definition and requirements to the goods quality, determines the processes of goods identification for detecting or preventing falsifications, and also considers and evaluates the new possibilities of modern packaging facilities.
Key words: merchandizing, quality, authentication, container and packing, falsification, modern facilities of packing.

Завантажити статтю (pdf)