ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ

Бозуленко О.Ю.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри товарознавства, маркетингу та комерційної логістики
Чернівецького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету
Жалба І.О.
доцент кафедри товарознавства, маркетингу та комерційної логістики
Чернівецького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

У статті визначено значення електронної комерції в умовах ринку. Розкрито основну мету інтернет-маркетингу. Розглянуто основні інструменти інтернет-маркетингу та їх специфіку. Встановлено місце та роль новітніх інструментів інтернет-маркетингу. Наведено рекомендації щодо застосування різних інтернет-технологій.
Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, інтерент-технології.

Бозуленко А.Ю., Жалба И.А. ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГА В ЭЛЕКТРОННОЙ КОММЕРЦИИ
В статье определено значение электронной коммерции в условиях рынка. Раскрыта основная цель интернет-маркетинга. Рассмотрены основные инструменты интернет-маркетинга и их специфика. Определены место и роль новейших инструментов интернет-маркетинга. Приведены рекомендации относительно применения разных интернет-технологий.
Ключевые слова: электронная коммерция, маркетинг, интернет-маркетинг, инструменты интернет-маркетинга, интернет-технологии.

Bozulenko O.Yu., Zhalba I.O. THE USE OF MARKETING IN E-COMMERCE
The article defines a concept of e-commerce in market conditions. The main purpose of online marketing is revealed. The main tools of online marketing and their specifics are considered. The place and role of latest online marketing tools are determined. Recommendations on the application of various web-based technologies are given.
Key words: e-commerce, marketing, online marketing, online marketing tools, web-based technologies.

Завантажити статтю (pdf)