ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
ЗАПОРІЗЬКОГО РЕГІОНУ

Бут Т.В.
кандидат економічних наук, доцент
Запорізького національного технічного університету

У статті досліджено рівень конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі Запорізького регіону. Проведено аналіз конкурентного середовища, визначено головні проблеми розвитку ринку туристичних послуг Запорізької області. Вирішення визначених проблем значно підвищить економічний потенціал туристичної галузі регіону. З’ясовано передумови динамічного розвитку туристичної галузі України. Відстежено негативні процеси, що гальмують розвиток вітчизняного ринку туристичних послуг в регіоні.
Ключові слова: підприємство туристичної галузі, конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг.

Бут Т.В. ОПРЕДЕЛЕНИЕ УРОВНЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ РЫНКА ТУРИСТИЧЕСКИХ УСЛУГ
ЗАПОРОЖСКОГО РЕГИОНА

В статье исследован уровень конкурентоспособности предприятий туристической отрасли Запорожского региона. Проведен анализ конкурентной среды, определены основные проблемы развития рынка туристических услуг Запорожской области. Решение определенных проблем значительно повысит экономический потенциал туристической отрасли региона. Выяснены предпосылки динамичного развития туристической отрасли Украины. Отслежены негативные процессы, тормозящие развитие отечественного рынка туристических услуг региона.
Ключевые слова: предприятие туристической отрасли, конкурентоспособность, рынок туристических услуг.

But T.V. DETERMINING THE LEVEL OF COMPETITIVENESS OF THE MARKET OF TOURISTIC SERVICES
IN THE ZAPOROZHSK REGION

In the article the level of competitiveness of the enterprises of the tourist branch of the Zaporozhye region is investigated. The analysis of the competitive environment is carried out, its main problems of development of the tourist services market of the Zaporizhzhya region are determined. Solving certain problems will significantly increase the economic potential of the tourism industry in the region. The prerequisites for the dynamic development of the tourism industry of Ukraine are found out. Traced negative processes that hinder the development of the tourism services market.
Keywords: tourist enterprise, competitiveness, tourist services market.

Завантажити статтю (pdf)