ОЦЕНКА ИМИДЖА БАНКА

Федорова В.А.
кандидат экономических наук, доцент
Харьковского национального автомобильно-дорожного университета

В статье предложен методический подход к оценке имиджа банка клиентами на основе использования метода семантического дифференциала на двух уровнях: уровне банка и уровне банковских услуг. На уровне банка оценка имиджа осуществляется на основе факторов, выделенных по способу его восприятия клиентами (осязаемые и когнитивные). В свою очередь, на уровне банковских услуг оценка имиджа проводится на основе факторов, выделенных по способу его восприятия клиентами (осязаемые и когнитивные), сгруппированных по элементам комплекса маркетинга «7Р».
Ключевые слова: имидж банка, клиент, оценка, факторы формирования имиджа, способ восприятия имиджа, элементы комплекса маркетинга «7Р», метод семантического дифференциала.

Федорова В.О. ОЦІНКА ІМІДЖУ БАНКУ
У статті запропоновано методичний підхід до оцінки іміджу банку клієнтами на основі використання методу семантичного диференціалу на двох рівнях: рівні банку і рівні банківських послуг. На рівні банку оцінка іміджу здійснюється на основі факторів, виділених за способом його сприйняття клієнтами (відчутні і когнітивні). Своєю чергою, на рівні банківських послуг оцінка іміджу проводиться на основі факторів, виділених за способом його сприйняття клієнтами (відчутні і когнітивні), згрупованих за елементами комплексу маркетингу «7Р».
Ключові слова: імідж банку, клієнт, оцінка, фактори формування іміджу, спосіб сприйняття іміджу, елементи комплексу маркетингу «7Р», метод семантичного диференціалу.

Fedorova V.O. ASSESSMENT OF THE BANK'S IMAGE
In the article the methodical approach to the evaluation of the bank's image by the clients is offered through the use of semantic differential method on two levels: the level of the bank and the level of banking services. At the level of the bank's image evaluation is carried out on the basis of the factors identified by the process of its perception by the clients (tangible and cognitive). In turn, at the level of banking services the bank's image evaluation is carried out on the factors marked by the process of its perception by the clients (tangible and cognitive), grouped on the elements of the marketing mix «7P».
Keywords: bank's image, the client, the image forming factors, perception way of the image, the elements of the marketing mix «7P», semantic differential method.

Завантажити статтю (pdf)