ОБОСНОВАНИЕ ОСНОВНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ СТРАХОВЫХ
ОРГАНИЗАЦИЙ В УКРАИНЕ

Сакун А.А.
кандидат философских наук, доцент
Одесской национальной академии связи имени А.С. Попова
Тардаскина Т.Н.
кандидат экономических наук, доцент
Одесской национальной академии связи имени А.С. Попова
Васильева Ю.В.
студентка
Одесской национальной академии связи имени А.С. Попова

В статье освещены вопросы маркетинговой стратегии страховой организации, включающие различные методы и подходы к определению эффективности маркетинговой стратегии страховой компании; совершенствование комплекса маркетинговых коммуникаций особенно актуально в период экономической нестабильности; их решения способствуют повышению конкурентоспособности и устойчивости страховщиков, а также развитию страхования.
Ключевые слова: страховая организация, маркетинг, стратегия, маркетинговые коммуникации, конкурентоспособность.

Сакун Г.О., Тардаскіна Т.М., Васильєва Ю.В. ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СТРАХОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В УКРАЇНІ

У статті висвітлено питання маркетингової стратегії страхової організації, які включають різноманітні методи та підходи до визначення ефективності маркетингової стратегії страхової компанії; вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій є особливо актуальними в період економічної нестабільності; їх вирішення сприяє підвищенню конкурентоспроможності й стійкості страховиків, а також розвитку страхування.
Ключові слова: страхова організація, маркетинг, стратегія, маркетингові комунікації, конкурентоспроможність.

Sakun A.A., Tardaskina T.N., Vasileva Y.V. SUBSTANTIATION OF THE MAIN ELEMENTS OF THE
MARKETING STRATEGY OF DEVELOPMENT OF INSURANCE ORGANIZATIONS IN UKRAINE

The article deals with the questions of the marketing strategy of the insurance organization, which include various methods and approaches to determining the effectiveness of the insurance strategy of the marketing strategy, improving the complex of marketing communications are relevant especially during the period of economic instability, their solution contributes to increasing the competitiveness and stability of insurers, as well as the development of insurance.
Key words: insurance organization, marketing, strategy, marketing communications, competitiveness.

Завантажити статтю (pdf)