МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ
ОВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ

Гуменюк А.В.
кандидат економічних наук, доцент
ПВНЗ «Європейський університет»
Школенко О.Б.
кандидат економічних наук, доцент
ПВНЗ «Європейський університет»

Стаття присвячена розгляду наукових підходів до маркетингового забезпечення процесу створення конкурентоспроможної овочевої продукції. Здійснено аналітичний огляд публікацій з цієї теми. У ході дослідження доведено, що для підвищення конкурентоспроможної овочевої продукції необхідно вживати маркетингових заходів.
Ключові слова: маркетингове забезпечення, конкурентоспроможність, маркетинговий кооператив, торговельні групи, брендове просування.

Гуменюк А.В., Школенко О.Б. МАРКЕТИНГОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОЙ ОВОЩНОЙ ПРОДУКЦИИ

Статья посвящена рассмотрению научных подходов к маркетинговому обеспечению процесса создания конкурентоспособной овощной продукции. Осуществлен аналитический обзор публикаций на эту тему. В ходе исследования доказано, что для повышения конкурентоспособной овощной продукции необходимо принимать маркетинговые меры.
Ключевые слова: маркетинговое обеспечение, конкурентоспособность, маркетинговый кооператив, торговые группы, брендовое продвижение.

Gumeniuk A.V., Shkolenko O.B. MARKETING SUPPORT FOR THE PROCESS OF CREATING
COMPETITIVE VEGETABLE PRODUCTS

The article is devoted to the consideration of scientific approaches to the marketing provision of the process of creation of competitive vegetable products. An analytical review of publications on this topic was conducted. In the course of the study it was proved that marketing measures should be used to increase the competitiveness of vegetable products.
Key words: marketing support, competitiveness, marketing cooperative, trade groups, brand promotion.

Завантажити статтю (pdf)