УПРАВЛІННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Гузенко Г.М.
кандидат економічних наук, доцент,
методист кафедри економіки та маркетингу
Харківського торговельно-економічного коледжу
Київського національного торговельно-економічного університету

Статтю присвячено дослідженню концептуальних засад формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка формується за рахунок посилення глобалізації та збільшення насиченості інформаційних потоків. Розглянуто сучасний стан управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства, виявлено проблеми, які виникають в умовах глобалізації економіки та високого рівня конкуренції. Вивчено сучасні особливості глобалізації та її вплив на маркетингову діяльність промислових підприємств. Визначено, що планування маркетингу є необхідним елементом системи управління та всі напрями вдосконалення маркетингу повинні реалізовуватися системно, комплексно.
Ключові слова: глобалізація, маркетинг, маркетингова діяльність, принципи маркетингу, управління маркетинговою діяльністю підприємства, підходи до управління маркетинговою діяльністю, цілі маркетингової діяльності.

Гузенко Г.М. УПРАВЛЕНИЕ И СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА ПРЕДПРИЯТИИ
Статья посвящена исследованию концептуальных основ формирования системы управления маркетинговой деятельностью предприятия, которая формируется за счет усиления глобализации и увеличения насыщенности информационных потоков. Рассмотрено современное состояние управления маркетинговой деятельностью промышленного предприятия, выявлены проблемы, возникающие в условиях глобализации экономики и высокого уровня конкуренции. Изучены современные особенности глобализации и ее влияние на маркетинговую деятельность промышленных предприятий. Определено, что планирование маркетинга является необходимым элементом системы управления и направления совершенствования маркетинга должны реализовываться системно, комплексно.
Ключевые слова: глобализация, маркетинг, маркетинговая деятельность, принципы маркетинга, управления маркетинговой деятельностью предприятия, подходы к управлению маркетинговой деятельностью, цели маркетинговой деятельности.

Guzenko G.N. MANAGEMENT AND IMPROVEMENT OF MARKETING ACTIVITY AT THE ENTERPRISE
The article is devoted to conceptual bases of formation of system of management of marketing activity of the enterprise, which is formed due to increasing globalization and the increasing saturation of information flows. Considers the current state of management of marketing activity of industrial enterprise, issues arising in the context of economic globalization and the high level of competition. Studied the current characteristics of globalization and its impact on marketing activities of industrial enterprises. Determined that marketing planning is an essential element of the management system and the directions of improvement of marketing should be implemented systematically, comprehensively.
Keywords: globalization, marketing, marketing activities, marketing principles, management of marketing activity of the enterprise, approaches to marketing, goals of marketing activity.

Завантажити статтю (pdf)