МАРКЕТИНГОВИЙ ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМАТИКУ НЕОБМЕЖЕНОСТІ ПОТРЕБ
ТА СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ

Гречаник Н.Ю.
кандидат економічних наук, доцент
Прикарпатського національного університету
імені Василя Стефаника

Потреба суспільства володіти набором благ – першопричина мотивованої людської діяльності, але разом вони і є результатом цієї діяльності. Відмінними властивостями потреб є їх безмежність, постійна якісна та кількісна трансформація. Це зумовлено розвитком виробничих систем, науково-технічним прогресом, інформаційними технологіями, ринковими тенденціями, глобалізаційними процесами, а також самовдосконаленням людини, її інтелекту. Маркетинг, з одного боку, сприяє задоволенню потреб споживачів, а з іншого боку, їх формує та актуалізує.
Ключові слова: потреби, задоволення потреб, споживчий кошик, прожитковий мінімум, споживчий вибір, маркетинг.

Гречаник Н.Ю. МАРКЕТИНГОВЫЙ ВЗГЛЯД НА ПРОБЛЕМАТИКУ НЕОГРАНИЧЕННОСТИ
ПОТРЕБНОСТЕЙ И ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ВЫБОРА

Потребность общества владеть набором благ – первопричина мотивированной человеческой деятельности, но вместе они и являются результатом этой деятельности. Отличительными свойствами потребностей являются их бесконечность, постоянная качественная и количественная трансформация. Это обусловлено развитием производственных систем, научно-техническим прогрессом, информационными технологиями, рыночными тенденциями, глобализационными процессами, а также самосовершенствованием человека, его интеллекта. Маркетинг, с одной стороны, способствует удовлетворению потребностей потребителей, а с другой стороны, их формирует и актуализирует.
Ключевые слова: потребности, удовлетворение потребностей, потребительская корзина, прожиточный минимум, потребительский выбор, маркетинг.

Hrechanyk N.Yu. A MARKETING PERSPECTIVE ON THE ISSUES OF UNLIMITED NEEDS
AND CONSUMER CHOICE

The need for society to have a set of benefits is the root cause of motivated human activity, but together they are the result of this activity. Excellent property of needs is their infinity, constant qualitative and quantitative transformation. This is due to the development of production systems, scientific and technological progress, information technologies, market trends, globalization processes, as well as self - improvement of the person, his intelligence. Marketing, on the one hand, promotes satisfaction of the needs of consumers, and on the other they form and update them.
Key words: needs, needs satisfaction, consumer basket, subsistence minimum, consumer choice, marketing.

Завантажити статтю (pdf)