КОМУНІКАТИВНІ ЕЛЕМЕНТИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА

Бутко Н.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

У статті розглянуто основні складові системи маркетингових комунікацій, наведено їх загальну характеристику. Проаналізовано дискусійні питання щодо визначення складових комунікативних елементів в системі маркетингу. Обґрунтовано необхідність використання інтегрованої системи маркетингових комунікацій з метою посилення комунікативного впливу на підприємства.
Ключові слова: маркетингові комунікації, реклама, мерчандайзинг, стимулювання продажу, паблік рілейшнз, прямий маркетинг.

Бутко Н.В. КОММУНИКАТИВНЫЕ ЭЛЕМЕНТЫ В СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГА СУБЪЕКТОВ
ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА

В статье рассмотрены основные составляющие системы маркетинговых коммуникаций, приведена их общая характеристика. Проанализированы дискуссионные вопросы относительно определения составляющих коммуникативных элементов в системе маркетинга. Обоснована необходимость использования интегрированной системы маркетинговых коммуникаций с целью усиления коммуникативного влияния на предприятия.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, реклама, мерчандайзинг, стимулирование продажи, паблик рилейшнз, прямой маркетинг.

Butko N.V. COMMUNICATIVE ELEMENTS IN THE MARKETING SYSTEM OF BUSINESS ENTITIES
The main components of the communicational marketing system and their general characteristic are considered in the article. The discussion questions concerning to the definition of the communicative elements in the marketing system are analyzed. It was shown the necessity of using integrated system of marketing communications in order to strengthen the communicative influence at the enterprises.
Key words: marketing communications, advertising, merchandising, sales promotion, public relations, direct marketing.

Завантажити статтю (pdf)