МОТИВАЦІЙНА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ

Біловодська О.А.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу та УІД
Сумського державного університету
Кириченко Т.В.
аспірант кафедри маркетингу та УІД
Сумського державного університету
Савченко О.Ю.
аспірант кафедри маркетингу та УІД
Сумського державного університету

У статті проведено аналіз сутності понять «мотивація» та «імідж». Розглянуто основні різновиди мотивації персоналу та іміджу підприємства в системі управління трудовим потенціалом підприємства. Виявлено, що ефективним способом управління персоналом є мотивація трудової діяльності. При цьому мотиваційна політика є фактором підвищення іміджу підприємства, адже високо мотивований персонал є додатковим фактором рекламування та просування підприємства.
Ключові слова: мотивація, людський потенціал, персонал, види мотивації праці, імідж підприємства, промислове підприємство.

Беловодская Е.А., Кириченко Т.В., Савченко Е.Ю. МОТИВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ ИМИДЖА ПРОМЫШЛЕННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ В КОНТЕКСТЕ УПРАВЛЕНИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСКИМИ РЕСУРСАМИ
В статье проведен анализ сущности понятий «мотивация» и «имидж». Рассмотрены основные разновидности мотивации персонала и имиджа предприятия в системе управления трудовым потенциалом предприятия. Выявлено, что эффективным способом управления персоналом является мотивация трудовой деятельности. При этом мотивационная политика является фактором повышения имиджа предприятия, ведь высокомотивированный персонал является дополнительным фактором рекламы и продвижения предприятия.
Ключевые слова: мотивация, человеческий потенциал, персонал, виды мотивации труда, имидж предприятия, промышленное предприятие.

Bilovodska O.A., Кyrychenko T.V., Savchenko O.Yu. MOTIVATION POLICY AS A FACTOR OF IMPROVING INDUSTRIAL ENTERPRISES IN THE CONTEXT OF MANAGEMENT OF HUMANS BY RESOURCES
The article analyzes the essence of the concepts of "motivation" and "image". The main types of motivation of personnel and image of the enterprise in the system of management of labor potential of the enterprise are considered. It is revealed that effective way of personnel management is motivation of labor activity. At the same time, the motivational policy is a factor in improving the image of the enterprise, because highly motivated personnel is an additional factor for advertising and promotion of the enterprise.
Keywords: motivation, human potential, personnel, kinds of motivation of labor, image of the enterprise, industrial enterprise.

Завантажити статтю (pdf)