ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Биба В.В.
кандидат технічних наук,
доцент кафедри економіки підприємства та управління персоналом
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка
Теницька Н.Б.
старший викладач кафедри економіки підприємства
та управління персоналом
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка

Проблема якості виготовленої продукції є актуальною для будь-якого підприємства. Особливо нині, коли Україна намагається збільшити ринки збуту та вийти на міжнародний рівень. Для того щоб ця мета була досягнута, необхідно відповідати міжнародним стандартам та встановленим вимогам. У сучасних ринкових умовах зусилля товаровиробників спрямовані на задоволення попиту споживачів, які, своєю чергою, керуються якісними характеристиками товару. Отже, якість продукції стає головним чинником, який впливає на споживача і спонукає його до придбання.
Ключові слова: підприємство, конкурентоспроможність, якість, стандартизація, сертифікація.

Биба В.В., Теницкая Н.Б. КАЧЕСТВО ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ
ПРЕДПРИЯТИЯ

Проблема качества изготовленной продукции является актуальной для любого предприятия. Особенно сейчас, когда Украина пытается увеличить рынки сбыта и выйти на международный уровень. Для того чтобы эта цель была достигнута, необходимо соответствовать международным стандартам и установленным требованиям. В современных рыночных условиях усилия товаропроизводителей направлены на удовлетворение спроса потребителей, которые, в свою очередь, руководствуются качественными характеристиками товара. Итак, качество продукции становится главным фактором, который влияет на потребителя и побуждает его к приобретению.
Ключевые слова: предприятие, конкурентоспособность, качество, стандартизация, сертификация.

Byba V.V., Tenytska N.B. QUALITY OF PRODUCTION AS FACTOR COMPETITIVENESS OF THE
ENTERPRISE

The problem of quality of manufactured products is important for any company. Especially now that Ukraine is trying to increase markets and to enter the international level. To this goal was achieved, must meet international standards and set requirements. In current market conditions, efforts directed producers to meet consumer demand, which in turn guided the qualitative characteristics of the goods. So, product quality is the main factor that affects the user and prompts him to purchase.
Keywords: enterprise, competitiveness, quality, standardization, certification.

Завантажити статтю (pdf)