МАРКЕТИНГ В ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЦІ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Титаренко Л.М.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка

У статті висвітлено сутність і значення енергетичного сектору, основні чинники його розвитку. Визначено проблеми розвитку маркетингу на ринку електроенергії. Розглянуто напрями подолання монополізму та розвиток конкуренції. Обґрунтовано основні напрями розвитку маркетингу в електроенергетиці.
Ключові слова: маркетинг, електроенергетика, сегментування ринку, конкуренція, маркетингове середовище.

Титаренко Л.М. МАРКЕТИНГ В ЭЛЕКТРОЭНЕРГЕТИКЕ УКРАИНЫ: ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ
В статье освещены сущность и значение энергетического сектора, основные факторы его развития. Определены проблемы развития маркетинга на рынке электроэнергии. Рассмотрены направления преодоления монополизма и развитие конкуренции. Обоснованы основные направления развития маркетинга в электроэнергетике.
Ключевые слова: маркетинг, электроэнергетика, сегментирование рынка, конкуренция, маркетинговая среда.

Tytarenko L.М. MARKETING IN THE ELECTRIC ENERGY OF UKRAINE: PROBLEMS AND PROSPECTS
The article outlines the essence and importance of the energy sector, the main factors of its development. Some problems of development of marketing on the electricity market are determined. Directions of overcoming monopoly and development of competition on. The basic directions of development of marketing are grounded.
Key words: marketing, electric energy, market of segmentation, competition, marketing environment.

Завантажити статтю (pdf)