КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В КОРПОРАТИВНОМУ БЛОЗІ

Мозгова Г.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу
та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Мугдусієва Н.К.
студентка
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Чернишева А.С.
студентка
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

У статті обґрунтоване ведення корпоративного блогу з доцільним контентом як інструменту Інтернет-маркетингу. Досліджено переваги створення блогу для ефективної взаємодії з потенційними клієнтами. Проаналізовано результати ведення корпоративного блогу українськими компаніями. Визначено поняття та місце контенту як додаткового інструменту ведення корпоративного блогу. Надано рекомендації щодо створення якісного контенту.
Ключові слова: інструменти Інтернет-маркетингу, комунікативні технології, контент, корпоративний блог, маркетинг, ефективність.

Мозговая Г.В., Мугдусиева Н.К., Чернышева А.С. КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В КОРПОРАТИВНОМ БЛОГЕ
В статье обосновано ведения корпоративного блога с целесообразным контентом как инструмента Интернет-маркетинга. Исследованы преимущества создания блога для эффективного взаимодействия с потенциальными клиентами. Проанализированы результаты ведения корпоративного блога украинскими компаниями. Определены понятие и место контента в качестве дополнительного инструмента ведения корпоративного блога. Даны рекомендации по созданию качественного контента.
Ключевые слова: инструменты Интернет-маркетинга, коммуникативные технологии, контент, корпоративный блог, маркетинг, эффективность.

Mozgova G.V., Muhdusiieva N.K., Chernysheva A.S. CONTENT MARKETING IN THE CORPORATE BLOG
In the article the maintenance of appropriate corporate blog content as a tool for online marketing is justified. The advantages of creating a blog for effective interaction with potential customers are explored. The results of corporate blogging by Ukrainian companies are analyzed. The concept and place of content as an additional tool for maintaining a corporate blog is defined. Recommendations for creating high-quality content are given.
Keywords: Internet marketing tools, communication technology, content, corporate blog, marketing effectiveness.

Завантажити статтю (pdf)