ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПІД ЧАС ОТРИМАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ДИСКОНТНИХ КАРТОК ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Вагіна Ю.Ю., Картава М.Ю.
студентки
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Болотна О.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу і менеджменту ЗЕД
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

У статті проведений аналіз основних особливостей поведінки покупців торгових мереж під час використання дисконтних карток на ринку м. Харкова, визначено ставлення покупців до різних типів карток. Представлено низку гіпотез щодо існування взаємозв’язку між характеристиками карток та характеристиками покупців.
Ключові слова: маркетинг, роздрібна торгівля, супермаркет, бонусна картка, споживач.

Вагина Ю.Ю., Картава М.Ю., Болотная О.В. ОСОБЕННОСТИ ПОВЕДЕНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ ПРИ ПОЛУЧЕНИИ И
ИСПОЛЬЗОВАНИИ ДИСКОНТНЫХ КАРТОЧЕК ПРЕДПРИЯТИЙ РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ

В статье проведен анализ основных особенностей поведения покупателей торговых сетей при использовании дисконтных карт на рынке г. Харькова, определено отношение покупателей к различным типам карт. Представлен ряд гипотез о существовании взаимосвязи между характеристиками карточек и характеристиками покупателей.
Ключевые слова: маркетинг, розничная торговля, супермаркет, бонусная карта, потребитель.

Vagina Yu.Yu., Kartava M.Yu., Bolotna O.V. FEATURES OF CONSUMER’S CONDUCTURES
ON RECEIPT AND USING OF DISCOUNT CARD OF RETAIL TRADE ENTERPRISES

This article analyzes the main features of the behavior of shoppers retailers and using bonus coupon card on market of Kharkiv. Indentify the attitude of the buyer to different types of cards. Presents a several of hypotheses about the existence of the relationship between the characteristics of customers and performance of card. Conclusions and recommendations was making.
Keywords: marketing, retail, supermarket, bonus card, the consumer.

Завантажити статтю (pdf)