ФРАНЧАЙЗИНГОВИЙ БІЗНЕС УКРАЇНИ В ПЕРІОД КРИЗИ

Гаврилець О.В.
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
Мукачівського державного університету

На сьогодні Україна перебуває у глибокій політичній і соціальній кризі, що спонукає до пошуку нових форм та підходів до ведення бізнесу. У результаті актуальності набувають франчайзингові мережі, досвід впровадження яких засвідчує позитивні зрушення в економічній діяльності як окремих суб’єктів господарювання, так і ринку в цілому. У статті досліджено та проаналізовано характерні риси бізнес-франшиз та фактори впливу на їх реалізацію, що представляє значний науковий і практичний інтерес.
Ключові слова: франчайзинг, концесійна угода, франчайзі.

Гаврилець О.В. ФРАНЧАЙЗИНГОВЫЙ БИЗНЕС УКРАИНЫ В ПЕРИОД КРИЗИСА
На сегодня Украина находится в глубоком политическом и социальном кризисе, что побуждает к поиску новых форм и подходов к ведению бизнеса. В результате актуальность приобретают франчайзинговые сети, опыт внедрения которых свидетельствует положительные сдвиги в экономической деятельности как отдельных субъектов хозяйствования, так и рынка в целом. В статье исследованы и проанализированы характерные черты бизнес-франшиз и факторы влияния на их реализацию, что представляет значительный научный и практический интерес.
Ключевые слова: франчайзинг, концессионное соглашение, франчайзи.

Havrylets O.V. FRANCHISING BUSINESS OF UKRAINE IN THE PERIOD OF CRISIS
Today, Ukraine is in the deep political and social crisis which stimulates to searching of new forms and methods of business. As a result, relevance is gained with franchising networks which experience introduction testifies positive shifts in economic activity of both certain subjects managing and whole market in general. In article characteristic features of business franchises and factors of influence on their realization are investigated and analysed which represents considerable scientific and practical interest.
Keywords: franchising, characteristic features, investigated.

Завантажити статтю (pdf)