ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРОВАНОЇ БІЗНЕС-МОДЕЛІ КОМПАНІЇ

Ключові слова: ефективність, інтегрована бізнес-модель, діагностика, показники ефективності, ключові показники ефективності (KPI), розвиток

Анотація

Стаття присвячена діагностиці ефективності інтегрованої бізнес-моделі компанії в сучасних умовах господарювання. Метою статті є розгляд діагностики ефективності інтегрованої бізнес-моделі компанії, визначення основних складових бізнес-моделі та запропонування методичного підходу щодо її оцінювання. В статті використано методи узагальнення, аналізу та синтезу. Визначено основні компоненти інтегрованої бізнес-моделі та запропоновано методичний підхід щодо її оцінювання. Сформовано практичні рекомендації щодо покращення ефективності бізнес-моделі та підвищення конкурентоспроможності компанії на основі інтегрованості визначених компонентів. Стаття є корисною для менеджерів з управління бізнесом та для дослідників у галузі бізнес-стратегій.

Посилання

Gambardella A., McGahan AM. (2021) Business-model innovation: General purpose technologies and their implications for industry structure. Long Range Planning, no 43, pp. 262–271.

Klang D., Wallnöfer M., Hacklin F. (2020) The business model paradox: A systematic review and exploration of antecedents. International Journal of Management Reviews, no 16, pp. 454–478.

Enkel E., Gassmann O. (2020). Creative imitation: Exploring the case of cross-industry innovation. R and D Management, no 40, pp. 256–270.

Argyris C. (2019) Double-loop learning, teaching, and research. Academy of Management Learning & Education, no 1, pp. 206–218.

Velu C., Stiles P. (2021) Managing decision-making and cannibalization for parallel business models. Long Range Planning, no 46, pp. 443–458.

Amit R., Zott C. (2021). Value creation in e-business. Strategic Management Journal, no 22, pp. 493–520.

Anderson P.J.J., Blatt R., Christianson, M. K. (2020) Understanding mechanisms in organizational research: Reflections from a collective journey. Journal of Management Inquiry, no 15, pp. 102–113.

Andries P., Debackere K., van Looy B. (2019) Simultaneous experimentation as a learning strategy: Business model development under uncertainty. Strategic Entrepreneurship Journal, no 7, pp. 288–310.

Foss N.J., Saebi T. (2020) Fifteen years of research on business model innovation: How far have we come, and where should we go? Journal of Management, no 43, pp. 200–227.

Avci B., Girotra K., Netessine S. (2020) Electric vehicles with a battery switching station: Adoption and environmental impact. Management Science, no 61, pp. 772–794.

Bacharach S.B. (2020) Organizational theories: Some criteria for evaluation. Academy of Management Review, no 14, pp. 496–515.

Casadesus-Masanell R., Zhu F. (2019) Business model innovation and competitive imitation: The case of sponsor-based business models. Strategic Management Journal, no 34, pp. 464–482.

Cucculelli M., Bettinelli C. (2022) Business models, intangibles and firm performance: Evidence on corporate entrepreneurship from Italian manufacturing SMEs. Small Business Economics, no 45, pp. 329–350.

Переглядів статті: 101
Завантажень PDF: 120
Опубліковано
2023-02-28
Як цитувати
Бойченко, К., & Мєтьолкін, В. (2023). ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРОВАНОЇ БІЗНЕС-МОДЕЛІ КОМПАНІЇ. Економіка та суспільство, (48). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-50
Розділ
ЕКОНОМІКА