КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ключові слова: стратегія, аграрне підприємство, маркетинг, концепція формування, ринок

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням визначення концепції формування маркетингової стратегії аграрних підприємств. Проаналізовані різні підходи до формування та сутності маркетингової стратегії підприємств. Зазначено, що формування маркетингової стратегії є основним етапом у процесі стратегічного управління аграрного підприємства. Розглянуто маркетингову стратегію, яка є частиною загальної корпоративної стратегії підприємства. Проаналізовано основні складові розробки та формування маркетингової стратегії які є основними для аграрних підприємств. Зазначено, що на сучасному етапі маркетингова стратегія підприємств може бути орієнтована як на весь ринок, так і на окремі цільові сегменти, враховуючи основні стратегічні напрями. Доведено, що особливого значення при формуванні маркетингової стратегії набуває вплив обраної концепції, що має враховувати всі складові аграрного виробництва.

Посилання

Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Київ, 1998. 152 с.

Решетнікова І.Л. Стратегія маркетингу. Особливості формування на вітчизняних підприємствах : монографія. Луганськ : ВУГУ, 2017. 270 с.

Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент. Монографія. Київ : Знання, 2006. 366 с.

Івченко Є.А. Дослідження підходів щодо визначення сутності маркетингової стратегії підприємства. Механізм регулювання економіки. 2009. № 4. С. 90–96.

Федулова Л.І. Сучасні концепції менеджменту : навч. посіб. Київ, 2007. 536 с.

Борисенко О.С., Фісун Ю.В. Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу. Інфраструктура ринку. 2017. Вип. 7. С. 107–113. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/7_2017_ukr/20.pdf

Kudenko N.V. (1998) Strategichnyi marketing [Strategic marketing]. Kyiv. (in Ukrainian)

Reshetnikova I.L. (2017) Osoblyvosti formuvannya na vitchyznyanykh pidpryyemstvakh [Marketing strategy. Features of formation at domestic enterprises: monograph]. Lugansk: VUGU. (in Ukrainian)

Kindratska G.I. (2006) Stratehichnyj menedzhment [Strategic management]. Kyiv: Znannia. (in Ukrainian)

Ivchenko, E.A. (2009) Doslidzhennia pidkhodiv schodo vyznachennia sutnosti marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Investigation of approaches to determine the essence of enterprise marketing strategy]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, vol. 4, pp. 90–96. (in Ukrainian)

Fedulova L.I. (2007) Suchasni kontseptsii menedzhmentu [Modern conceptions of management]. Kyiv. (in Ukrainian)

Borysenko O.S., Fisun U.V. (2017) Marketing vidnosyn iak suchasna kontseptsiia marketingu [Relationship marketing as a modern marketing contract]. Infrastruktura rynku, no. 7, pp. 107–113. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/7_2017_ukr/20.pdf (in Ukrainian)

Переглядів статті: 229
Завантажень PDF: 180
Опубліковано
2022-05-31
Як цитувати
Коваль, О. (2022). КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (39). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-81
Розділ
МАРКЕТИНГ